Allt får man då höra på jobbet..

tant 99år: jahaja, har du hört nått från england än då?
jag: jaa, jag väntar på svar nu faktiskt.. tror att jag kommer få idag!
tant 99år: ja, jag hoppas då att du inte får nått.
jag: nehe..?
tant 99år: nä! du vill nog inte ens åka egentligen!
jag: jo, men det vill jag.
tant 99år: nä, du vet inte det själv ens..
jag: nehe?
tant 99år: nä. stanna hemma, det finns ju så mycket att göra här!
jag: jasså, till exempel vad?
tant 99år: jag brukar sitta här vid bordet och se ut genom fönstret.. och det händer då mycket!
jag: som vadå?
tant 99år: ja, det brukar fara förbi nån bil då och då.. eller så är det nån som är ute och promenerar...

Kommentarer
Postat av: Sara

Men jeeees!

Jag håller med tanten! Varför upptäcka världen när du kan räkna hur många bilar som kör förbi fönstret varje dag?

2010-04-15 @ 15:06:37
URL: http://jees.blogg.se/
Postat av: FrkNiia

Hihihi... Skön tant!



2010-04-24 @ 18:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0