Jag och min kropp

när jag kissar så börjar jag gråta. vet inte varför egentligen.. det fungerar inte tvärtemot, alltså att jag börjar kissa när jag gråter, utan mina ögon tåras helt enkelt när jag lättar på trycket.

jag får gåshud när;
-jag fryser (helt normalt)
-någon rör sjuukt lätt på min kropp, typ drar ett finger längs min arm (också normalt?)
-jag ljuger (måste vara därför mamma alltid vet när jag ljuger)
-jag är jättebajsnödig (inte särskilt normalt.. tror jag?)

jag släpper ut luft från min magsäck på ett sätt som typ är som en blandning mellan en rap och en hick.. (kan inte beskriva det på något annat sätt..). detta har jag tydligen ärvt efter min mamma, hon gör också så (duh!). när jag gör detta så brukar folk reagera på att jag låter helt sjukt knäppt.

jag har nio och en halv tå. har alltid haft, kommer alltid ha.
(har planer på att tatuera in bilden nedanför.. vet dock inte om jag vågar)




ja, det här var ännu ett sjukt onödigt inlägg.
men jag tänkte som så att det är ju bättre än inget alls, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Ylva

Om du gör den tatueringen tatuerar jag in den där äckliga tanten (sallad fingers) jag ritade.

2010-01-20 @ 22:46:25
URL: http://cthreepo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0