... baby we were born to run!

it's been a while..
vad har hänt sen sist?
jo, min farbror har dött... och det har varit begravning. dom spelade bruce springsteen - born to run. det passade jättebra.. jag grät. och jag gråter.. kan inte fatta att han gått bort. bara sådär hips vips.. kan man inte få ett år utan att någon dör? först farfar, sen året därpå farmor och så nu göran.
när ska det räcka egentligen? vila i frid görki-lajnen.


(farbror <3)




mer då? inget värt att nämna.. har jobbat några dagar och så har jag börjat måla om nere i källarn. men det var så sjukt tråkigt så det slutade att jag målade min fot istället.. ångrar mig nu eftersom det var "täckfärg" och det är skitsvårt att få bort. men det nöts nog bort med tiden, hoppas jag.

har hunnit långt med au pair-grejerna också. var på hälsoundersökning idag.. har bara det där jävla personliga brevet kvar. varför i helvete ska det vara så svårt att knåpa ihop ett sådant? ptja, inte vet då jag. för mer info om hur det går med au pair-skiten så gå in på min au pair-blogg.




charå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0